دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

همه ما با نام samsung galaxy fit به خوبی آشنا هستیم. همان طور که میدانید سامسونگ به هیچ عنوان نمیخواهد بازار گوشی های مینی را به سایر برند ها واگذار کند و برای جلوگیری از عقب ماندن خود دست به هرکاری میزند و گوشی هایی نظیر galaxy fit و galaxy ace را تولید کرده. در اینجا ما به گوشی sasmung galaxy fit پرداخته ایم ئ یک فیلم بسیار زیبا از کار کردن با این گوشی مینی آندروید برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. هم اکنون میتوانید برای دانلود فیلم این فیلم به ادامه مطلب بروید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                             



ادامه مطلب ...


طبق درخواست کاربران عزیز یک فیلم بسیار زیبا از کار کردن با گوشی قدرتمند  samsung galaxs s2 برای شما محیا کرده ایم. دقت داشته باشید که از این پس فیلم های بیشتریاز طریق سرور های ما آپلود میشود و در اختیار کاربران عزیز قرار داده میشود. این فیلم کار کردن با گوشی samsung galaxy s2 را نشان میدهد. ابتدا قسمت سخت افزار گوشی را به شما نشان میدهد سپس قسمت نرم افزاری را نشان میدهد.

دقت داتشه باشید برای رضایت کاربران عزیز سعی شده است که فیلم ها با کیفیت و کم حجم باشند.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

                               



ادامه مطلب ...


سلام خدمت دوستان عزیز . مایدوارم حالتان خوب باشد. بالاخره وقت آن فرا رسید که ما یک فیلم از کار کردن با تبلت htc flyer برای شما کاربران خوش سلیقه قرار دهیم. دقت کنید که این فیلم یک فیلم با کیفیت مطلوب است . دقت کنید که بر روی htc flyer  آخرین نسخه از sense ui3 قرار داده شده. عم اکنون میتوانید این فیلم بسیار زیبا را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

                       



ادامه مطلب ...


با عرض سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز. این بار تغییر و تحولی در سایت انجام دادیم. با اینکه اعلام کرده بودیم این سایت مرجع یعنی بانک نرم افزار سیستم عامل آندروید است. ولی تصمیم گرفتیم از این به بعد هر چیزی که به آندروید مربوط میشه رو براتون به اشتراک بذاریم. نمونش همین فیلمی که الان براتون گذاشتیم. این فیلم مربوط به یکی از گوشیهای محبوب آندروید میشود. خوب بلاخاره نسخه HTC SENSE UI3 برای گوشی دیزایر اچ دی هم نمتشر شد. منظورم آخرین نسخه رابط کاربری htc sense که بر روی htc sensation هست رو میگویم. خوب کیفیت این فیلم بسیار خوب است. فقط باید یک نکته ای رو عرض کنم که فرمت این ویدیویی که ما برای شما آماده کردیم FLV  هستش و شما عزیزان فقط باید برای اجرای این فرمت بر روی کامپیوتر خود از برنامه ای به نام KM player یا Media player کلاسیک استفاده کنید. و همچنین اگر میخواهید بر روی گوشی ببینیدیل باید برنامه را کانورت کنید یا از پلیر محبوب آندرویدی به نام mx vidio player که تو این سایت هم موجود هستش اسفاده کنید. دیگر حرفی نمیزنم تا خودتون این ویدیو زیبا رابط کاربری سنس 3 را بر روی این گوشی تماشا کنید. فقط نظر یادتون نره.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                    



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز. فیلمی که ما برای شما تدارک دیده ایم فیلی از کار کردن با گوشی بسیار قدرتمند samsung galaxy s2 است که تقدیم شما میشود. دقت فرمایید که این فیلم کیفیتش بالا است و 46 مگابایت حجم دارد. و حدود 13 دقیقه است. فرمت این فیلم FLV هستش و حتما باید برای دیدن این فیلم بر روی کامپیوتر خود از نرم افزار km player وبرای دیدن بر روی گوشی خود از نرم افزار MX vidio player استفاده نمایید که این نرم افزار را در هماین سایت میتوانید دانلود کنید. کار کردن با این گوشی بسیار لذت بخش است. دقت کنید که به زودی فیلمی از کار کردن با گوشی htc sensation در سایت قرار خواهد گرفت. هم اکنون میتوانید این فیلم زیبا را از سایت mobileprograms به راحتی و با لینک غیر مستقیم 4shared دانلود کنید.

کپی فقط با ذکر منبع قابل مجاز است.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                    



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان عزیز. همان طوری که قولشو داده بوده بودم بلاخاره یک فیلم از کار کردن با گوشی فوق العاده htc sensation براتون گذاشتم که خیلی جذاب و دوست داشتنی است. کیفیت این فیلم خیلی خوب است و با فرمت flv میباشد. حجم این فیلم آپلود شده حدود 25 مگابایت میباشد و مدت زمان آن نیز 7 دقیقه میباشد. پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این فیلم دوست داشتنی را از دست ندید چون خیلی قشنگ است. به زودی یک فیلم بسیار زیبا و با کیفیت بالا از مقایسه 3 گوشی با هم براتون میذاریم. اسم گوشیها عبارتند از: htc sensation-samsung galaxy s-apple iphone4 . به زودی این فیلم که مقایسه بین این 3 گوشی را هنگام کار کردن نشان میدهد را براتون میذاریم. هم اکنون میتوانید این فیلم زیبا را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب